Hur gick det till?

Hmm... alltså, jag vet inte riktigt, men jag undrar... hur gick det till? Ena sekunden ringde jag till Tess igår kväll, och bara "en liten stund" senare så var klockan halv tolv! Vad hände där?!  =) Men det var nice iaf =)

Jag som hade massor att göra igår kväll - ok, massor är ju relativt men ändå - eftersom jag nu inte är hemma förrän på måndag igen. Packa väskan för 3 olika klädtillfällen denna veckan, slå in olika presenter, göra inbetalningar osv osv until the never end. Min lösning, ta med presenterna och slå in dem nu ikväll efter jobbet eftersom jag ändå inte har något speciellt att göra där jag ska övernatta. Smart va´? =)

Nu på morgonen blir det till att se till att all packning är med - känner inte för att åka dryga 10mil för ev hämta något jag glömt - kolla om det finns tvätt-tid på måndag, packa ner påsksaker, tömma kylskåpet och sedan handla på vägen. Kruxet är att jag av någon anledning har ont i körtlarna i magen igen, vilket var ett bra tag sedan sist. Håll tummarna för att det går över för i nuläget så är jag mer eller mindre en trafikfara - och jag behöver köra bil för att komma till mitt arbete * catch 22 *

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0