Efterlängtad Fredag =)

Imorgon är det då äntligen dax för min väldigt efterlängtade fredag =)

Då ska jag sluta tidigt, duscha, svida om, och sedan bege mig hem till Flingsalt och låtsas som om man har ett normalt liv för en kväll...

Det blir soundcheck (hoppas jag är välkommen, ngn måste ju hålla Fia-Lisa i handen*L*), sedan tillbaka 'hem' där jag tänker avnjuta en kalasgod drink på altanen... förhoppningsvis är det lika fint väder som det varit idag... och därmed även kanske få känna på en liten feeling om hur det känns att ha semester =)

                                                       
 
Lite längre fram på kvällen blir det till att gemensamt bege sig till en viss utomhus-dansbana & Lars-Kristerz

Personligen ska jag iaf ta ett kort på Stefan... han är ju lite söt när han spelar sitt dragspel =) Och tar han och sjunger en Elvis-låt är de flesta bekymmer som bortblåsta för just den stunden

     

Kommentarer
Postat av: Flingsalt

Ja dans blir det!! Ska bli så kul att bara få vara för en kväll hoppas jag!

2009-08-21 @ 07:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0