Hjalmar & Moche

Jag träffade denne lille glade gosse på senvåren/försommaren - när Göteborgsvarvet var i full rörelse =)



och jag ser verkligen fram emot att träffa både den lille charmprinsen o hans lila goa föräldrar igen



Jag menar, allvarligt... kan man bli sötare när man går o handlar? Får mig att tänka lite på filmen 'Hundtricket' och att man kanske skulle gå o handla lite imorgon:


Denna underbara lilla familj bor - tyvärr - i vår huvudstad, och det är ju inte direkt så att man har vägarna förbi fel sida av Sverige varje dag =)


Bara så att ni vet.... Jag saknar er!!! Dags att flytta närmare snart?! Back to the Best... sorry, Westcoast? =)

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0