Julen Är Utdansad.. LR?

Julen är slut, men eftersom det är så att vi har passerat datumgränsen för vad som räknas som:

*Nu har det x antal dagar sedan jul
och
*Nu är det x antal dagar kvar till jul

så finns det säkert ngn - många - själ där ute som börjat med fundering o planering inför årets jul.... tex börjat sy på sin nya julgransmatta kanske...? =) Vad vet jag....

Frågan är även:

Blickar Bengan efter jultomten som precis har lämnat lägenheten o nu begett sig för att hitta nästa skorsten att glida ner genom, LR efter jultomten som är på ingång??? =)


Kommentarer
Postat av: Tess

Just på detta fotot tror jag Bengan sitter och tittar ut för att se om han kan se mig. Stackarn var ju helt förstörd när jag lämnade honom.

2009-08-25 @ 11:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0