Lång Dag

Eftersom jag vaknade redan klockan 7 imorse, så känns det redan som om det har varit en väldigt lång dag. Däremot kan jag väl inte säga att den har varit väldigt produktiv... =) Men eftersom klockan inte har passerat 12 ännu så finns det ju tid till att ändra på den saken....

Ska fortsätta packa kläder, och förhoppningsvis även något i en av de större packkartongerna. Frågan är bara vad.... funderar ju på att åka upp en vända med saker ev nästa vecka LR veckan efter, det kostar visserligen ca 600kr men å andra sidan blir jag av med lite saker här i lägenheten - samt tvingas kanske rensa ut onödiga saker - så att jag kan andas lite lättare.... min lägenhet är ju mitt andningshål från jobbet så jag behöver att den är precis så som jag vill ha den.... å det är den inte just nu... visst jag vände upp o ner på den igår när jag letade efter dosan, men redan innan så kändes det inte helt 100 att åka hem. Mest för att jag visste att jag inte skulle ha energin som krävdes för att ta tag i vissa saker o ting.

*Changing, Here I Come*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0