Lars-Kristerz

Ja, då var då den efterlängtade fredagkvällen avklarad.... och den var verkligen lyckad....

inte ens att himlen bestämt sig för att öppna sig denna dag gjorde att vårt humör sämre på något vis - snarare tvärtom =)
Fina bilder togs, bland annat på håriga bringor på nära håll... *jummy.... LR hur det nu var =) * och så fort jag har tillgång till min egen dator där jag kan tanka över mina kort så kommer det lite bilder här - jag lovar, de är väl värda att ses.... Stefan är fortfarande för min favorit =)

*Dansband All The Way Baby*

Kommentarer
Postat av: Flingsalt

Vem ska vi ringa???? Jo vi måste ringa...... Vilken kväll alltså...hur roligt kan man bara ha på en kväll. Ju just så roligt som bara flingsalt och ovannämnda bloggare kan ha....det måste vi göra om! We the team...you know

2009-08-23 @ 20:57:08
Postat av: EvaO

Blev du gr..id? Jag menar.... Håriga bringor....sexige Stefan......och du glömde väl att passa på? Det skulle ju vara Susannetypiskt. Danmark here we come!!

2009-08-23 @ 23:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0