Paradise Hotel

Av någon outgrundlig anledning har jag de senaste veckorna börjat följa Paradise Hotel, Danmark, säsong 4 - troligtvis mest för att jag är vaken vid den tidpunkten på natten och jag endast har en enda annan kanal av välja på (eftersom SVT slutar sända strax efter midnatt generellt)

Idag - nu - borde jag egentligen verkligen sova, men eftersom det är finalvecka i ovanstående program, och det sänds 2 program åt gången så var det inatt både nästsista programet samt själva finalen... och jag måste ju se vem som vinner. Hejar på Diana & Nick.

Men en kille, Rasmus, går verkligen till direkta personangrepp under utfrågningen när de 4 finalisterna ska försvara sin plats och sin eventuella vinst. Det är nästan så man inte undrar om han fått betalt av ansvarig utgivare/prodcent/tv-bolag för att använda dessa grova ord och anklagelser... för att göra lite extra intriger såhär på slutet och lite bättre tv.

Denna tjejen är inte en av finalisterna, men hon visar ganska bra på min frågeställning: varför måste alla tjejer som är med i detta program, oavsett både säsong och land (!) anspela på sex?!?! Är det back-up planen? 'Ok, om jag inte vinner här, så kanske jag gör mig ihågkommen iaf - och kan kanske få vika ut mig i framtiden'

                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0