Paus Bland Räkningarna

Vissa synder straffar sig själva... vissa mer än andra. Och när det kommer till de 'synder' som man egentligen inte menade att begå, när de lixom begick sig själva medan man själv hjälplöst tittade på - ja, då gör det lite extra ont i själen när de straffar så otroligt hårt....

---
Nu har jag iaf tagit mig en välbehövlig paus bland arbetet med att sortera och betala alla räkningar som formligen var en stor hög denna gång.... gör ju inte bättre att jag har eftersändning av post och därmed får extra många kuvert att öppna och slänga bort. Känns nästan onödigt.... på något vis...

Tur att jag har tillgång till riktigt gott kaffe på väldigt nära håll - mitt kök =) Ibland blir det överdos men vad kan jag säga, you gotta do what you gotta do, everything to survive....

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0