Pissed Off

Ni som är väldigt trötta på mitt tjat om mitt arbete LR om hur upprörd jag är över olika saker o ting kan ju se detta som en förvarning och sluta läsa...

---
Idag när jag vaknade så hade jag fått ett sms ifrån en kollega där det stod att jag var ledig på måndag oxå! Med andra ord hade de gjort ett sådant schema att jag var ledig både måndag, tisdag o onsdag kommande veckan, istället för endast tisdag & onsdag som bestämt. Och då hade jag även sagt ifrån att jag inte ville vara ledig på måndagen eftersom jag ändå måste åka till jobbet för att hämta lite saker...

Hade de haft vänligheten att meddela mig att de ändå tänkte göra ett schema enligt ovan, där jag alltså är ledig 5 dagar i sträck under 2 veckor pga brytningen, så hade jag ju för 17 kunnat packa bilen full och åkt hemhem! Men det kan jag ju inte göra nu... dels har jag ju inte förberett tillräckligt mycket för att packa bilen full, dels har jag ju nu inbokade möten på tisdag. Fuck you X!!!

Men som alltid gäller det ju att tänka och se saker från den positiva sidan: denna handling fick mig ju att längta ännu snabbare bort från min arbetsplats.

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Flingsalt

Vad har hänt?????? Ring mig!

2009-08-30 @ 20:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0