Positiv Respons

Nu ikväll så insåg jag att jag att jag inte kunde vänta ända tills helgen med att kolla av läget så det var bara att skicka iväg ett sms även om jag inte direkt gillade kommunikationssättet för just detta ändamål....

Det jag ville kolla var boendefrågan.... LR rättare sagt en förfrågan på inställningen till den....

Vilket svar jag fick? Positivt =)

Det är ju inte utan att det känns som en av alla stenar släppte för mina axlar... det är ju några kvar, men det gäller att ta dem en i taget, risken är annars att det blir totalt ras - och då fel sorts ras.

Inser mer o mer hur lyckligt lottad jag är när det kommer till min familj o mina vänner.... den senaste veckan har de verkligen visat omtanke & stöttat till max, och det något som jag uppskattar väldigt mycket i dessa tider....

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0