Steg 1 = Tummen Upp!

Nu har jag något som väl för räknas som steg 1 i min packning... rensat bland gamla (dock endast 2009 *L*) papper och kastat sådant jag anser mig ej behöva spara samt de som jag anser mig behöva har jag sorterat in i lämpliga högar. Imorgon ska jag försöka mig på att även sortera in dem på respektive plats i mina pärmar.

Jag känner mig iaf just nu lite duktig... eftersom jag fått tummen ur och verkligen börjat ta tag i saker o ting gällande min flytt. 
 
                                      

A Presto!



Kommentarer
Postat av: Flingsalt

Tummen upp, likadant med mig igår jag fattar inte vad energin kommer ifrån gör du?????

2009-09-01 @ 08:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0