Upprörd? Svar; JA!

Jag är i så väldigt otroligt megastort behov av kaffekaffekaffekaffekaffe.... well, you got the concept =)

Problemet ligger att poden inte ville åka ner utan fastnade, och i ett försök att rätta till problemet öppnade jag kåpan o sedan delen under. Men för att få tillbaka kåpan behöver man flytta en viss djävla spak... en spak som sitter som berget och jag inte ens vet riktigt hur man ska få tillbaka  den på sin plats utan att förstöra hela kaffemaskinen. Det har ju varit såhär en gång tidigare, men då ordnade Flingsalt det efter många om o men... tänkte ringa henne, men hon är på kurs i annan stad... tajming Allan

                                            

Så, det får nog bli till att hoppa ini duschen o bege mig ner på stan i förtid så får jag köpa mig en kaffe innan jag sedan ska möta IngelaPlingela för lunch =) Ser verkligen fram emot det, har inte träffat henne på kalaslänge...

A Presto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0