Upprörd? Svar: JA!!!

Man kan säga när jag blir 'aningen' upprörd när ett inlägg jag skrivit inte blir publicerat! Varför? Därför att smarta jag glömde att jag påbörjat det för ett tag sedan, typ innan jag bestämde mig för att se slutet på Beckfilmen och därmed blev jag ju utloggad pga inaktivitet, och när jag sedan fortsatte att skriva i mitt påbörjade inlägg och sedan försökte lägga upp det så kom jag automatiskt till startsidan för att logga in. Problemet blev ju då att det jag skrivit inte sparats någonstans utan endast det jag påbörjat innan inaktiviten sattes igång... Ja, ni hör ju själva... typiskt mig o min otur kändes det lite som...

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0