Vinnare; Diana & Nick

Ok, jag vet att det är hur superlöjligt som helst.... men jag tycker det är kalaskul när vinnaren nu blev avslöjad! =)

Men samtidigt blir jag oxå löjligt glad när någon man hejat på  - i vilket sammanhang det än må vara - vinner =) 

                                                                   

Sista 'knorren' blir när de ska göra ett tillitsprov, som går ut på att 50 000:- åt gången läggs pengarna i en korg där vem som helst av dem kan ta steget fram o roffa åt sig pengarna. När det ligger ½ miljon i korgen och ingen av dem har gått fram så får de dela vinstsumman. Jag håller ju givetvis tummarna för att de kommer att lita på varandra o dela pengarna.
-----

De ställde upp för varandra och fick dela vinstsumman! That's the way to go! Programledaren avslöjade oxå att de var det första paret hittills i programserien som klarat av tillitsprovet - imponerande säger jag.

*Con Gratulations, Diana & Nick*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0