Finally... No More Waiting =)

Jag har ju hört att min blogg var efterfrågad... känns ju bra =) Den saknades när den inte uppdaterades som den brukade... Har jag hört iaf, så att säga =)

Anledningen till att jag har varit riktigt dålig på att uppdatera de senaste 2 veckorna är helt enkelt den att jag inte precis haft tillgång till interet.

Vill inte uppdatera bloggen på jobbet och mitt mobila internet funkar i princip 0 och jag dessutom är mellan 2 bostäder så att säga  - därav mitt mobila bredband - så blir ju allt lidande som är i behov av internet.

Men förhoppningsvis blir det bättre och bätre allt eftersom... och dessutom blir det som vanligt extra bra när internet väl fungerar... Dock blir väl mina sedvanliga bilder, musiksnuttar, länkar och allmäna guldkorn i vardagen lite haltande, men så fort det fungerar som det ska så kommer det *and that's a promise*

A Presto!


Kommentarer
Postat av: Flingsalt

Vad kul att se att du är igång igen, har saknat bloggen! Sköt om dig tänker på dig och de andra, du vet vad jag finns om det är något :)

2009-12-09 @ 06:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0