Festival =)

Ok, nu är det snart festival i antagande... inte överdrivet många dagar kvar.

Saken är den att jag behöver veta vilka som tänkt komma ner - så att jag kan planera sovplatser =)

Så, du som tänkt komma hit och hälsa på mig och fira festival i dagarna tre (LR hur många du har möjlighet att stanna) - det vore bra om det kunde meddelas, antingen via kommentar, sms eller email =) Alla sätt är bra utom de dåliga =)

OBS! Inga fyllefjortisar välkomna, ni kan förstöra kvällen för någon annan detta året. NOTA BENE!

Festival, here we go!

**Party On*

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag kommer, ich komme, I will come.

Hmm undrar om jag var tydlig nu....Räkna med mig :)

2009-07-07 @ 18:49:50
URL: http://singeltess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0