KompisTräff

Ja, jag öppnade min mail nu för första gången sedan i måndags, och vad hittade jag??? Jo, ett email från Anna - gammal klasskamrat - som undrade om jag var hemhemma något nästa vecka LR vecka 32 och om jag hade lust att träffa henne =) Givetvis har jag det, men är ju dessvärre inte hemma.... Men det var ett kul mail att få läsa - speciellt idag.

Synd att hon bor i Sthlm, annars hade hon ju kunnat ta vägen förbi här på vägen till hemhemma... men jag hoppas att vi har möjlighet att ses snart iaf. Har ju redan planerat sedan i januari att åka till Stockholm i september, men kruxet är ju att det inte räcker med en helg för att hälsa på alla:

*Anna M
*Kragge
*Elinore m familj
*Anna H
*Sara

Man har ju inte direkt semester inom mitt valda yrke.... så det är tur att man trivs =)

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0