Lundell

Nu är det inte många dagar kvar tills jag dessutom ska få gå på en - mycket efterlängtad - konsert med Ulf Lundell... det var ju onekligen ett tag sedan sist.... LR ja.... hmm.... när jag tänker efter så var jag väl på honom i oktober/november =) Under Unplugged turnén, och då givetvis i härliga Göteborg =)

Jag bad min bror att lägga ut en tråd så att kanske de pff:are som ska gå på konserten i samma stad som jag, kan träffas någonstans på dagen för en fördrink =) Faktiskt var det så att jag från början drog det så långt att de gärna fick komma hit, hem till mig.

Enda nackdelen med denna spelningen är att det är en såkallad 'festivalspelning', dvs att dels är den kortare än vanligt - 'endast' ca 1,5 timmar (har jag hört talas om iaf via små fåglar), sedan har informationen nått mig idag att Uffe inte går på förrän 22. Men att det bandet som spelar på samma scen innan går på redan 20, insläpp 19/1930, vilket i sin tur innebär att man - om man vill som jag stå långt fram givetvis *L* - måste vara där redan då. Men det är ju en bagatell i jämförelse med annat, och helt klart utan några som helst tvivel en nackdel som jag helt lugnt kan stå ut med =)

*Stackars Jack*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0