Tess Has Left the Building

Ja, sorgligt men sant... Det har varit riktigt härligt att ha henne här och kändes tråkigt när hon åkte.... nu blev det ju även en lång söndag - hon åkte inte förrän halv 7 ikväll - istället för tidig avfärd imorse, men ändå... Med tanke på att jag - 'vi' - inte längre är 20.... tydligen... så sov jag lite i soffan idag när vi hade tänkt se på en film och bara slappa lite. Tydligen så var det jobbigt att festa 2 dagar i sträck, och samtidigt vara ute sent 4 kvällar i sträck =)



Ok, för att sammanfatta veckan/helgen;

Den har varit kalasbra! =) Blev i det stora hela i princip som jag hade hoppats på.... med viss 'moderation' skulle man kunna säga.

A Presto!


Kommentarer
Postat av: Tess

Japp mycket trevligt har det varit där nere i de södra delarna av landet. Hoppas vi ses snart igen och att jag kanske kan komma och hälsa på snart igen.

2009-07-19 @ 23:01:03
URL: http://singeltess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0