Urtorkat Kylskåp

Jag sa att Flingsalt troligtvis inte kommer att kolla i mitt kylskåp imorgon, men ni kan ju gissa om mamma har torkat ur det oxå. En uppgift vi kom på efter det att vi lagt in alla varor vi precis handlat =) *genomtänkt*

För att ni inte ska missförstå, jag har alltså egentligen själv städat innan päronen kom på besök idag - ska stanna tom mådnag - men mamma hon har både dammat o dammsugit =) Hon är allt bra hon *la mia mama*

Förresten, Flingsalt, glöm nu inte kaffet imorgon - du kan ju gissa om mamsingen är nyfiken nu när jag förklarat lite.

-'EN kopp i taget??!? Men tänk om du har fest, eller tillställning?'
-'På den tiden som det tar för dig att ladda en kaffebryggare och sedan vänta på att allt runnit ner till 10 koppar, så har du gjort precis lika många med maskinen - men du har lyxiga varianter iform av både latte o cappucho. En espresso är ju en ren shotlycka'

Intressant är förnamnet =)

A Domani!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0