Buon Giorno

Så, då var det morgon och en ny härlig - o solig - dag är här. Jag jobbar till ca 20.30 ikväll så jag får inte direkt se solen, men jag vet att den är där iaf.... ska nog försöka ta en långlunch och försöka hitta den o bekanta mig lite närmare med den tror jag..... bada kanske...

Solflinka: du vet ju hur alla mina dagar såg ut sommaren 2007.... regn, regn o åter regn. Det kunde tom vara fint väder på morgonen o ända fram tills jag gick av mitt pass, 5minuter innan jag slutade så började det regna. Det var faktiskt så illa att det blev ett internt jobb på arbetsplatsen.

-'Jag ska på det / göra det den o den dagen, kan du jobba då så att det inte regnar?' =) Tragiskt, men sant....

Men men, som sagt - njut medans ni kan =)

*sommaren är (alltför) kort*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0