Dopklänning

Ja, och då inte den som min lille brorson ska döpas i, utan den som jag själv ska ha på mig i kyrkan och på kalaset efteråt.

Frågan är bara vad jag ska ha för överdel, vill gärna ha något över axlarna - speciellt om vädret har tänkt fortsatta som den set ut nu den senaste veckan, småkallt och växlande regn - dessutom har jag heller inte bestämt vilka skor jag ska ta med... hade tänkt slippa ta med mer än 2 par (eftersom jag vanligtvis har med med en hel bag enbart med skor varje gång jag är uppåt och hälsar på, man vet ju inte vilka situationer som dyker upp *L*)

Klänningen jag ska ha på mig är en av de jag köpte i New York nu i april:



Jag hoppas att det blir bra... men kanske att jag skulle packa ngt att ha som back-up.... hmmm... ?

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0