Inte längre fotogenic

Ok, jag har kanske aldrig varit direkt fotogenic, men det har iaf inte varit så katastrofalt som det har varit de senaste 2 åren!

Ex: Från Romresan i höstas finns det totalt 1,4 GB foton - det finns 1 (!) som är ok på mig.

Från New York resan nu i april finns det hela 7,8 GB foton - det finns 5 (!), jag upprepar FEM, fotografier på mig som kan anses ok! Och då är jag givmild!

Insåg detta när jag nu var i behov av några bilder mig på i ett speciellt syfte, och efter att ha tittat igenom mååånga kort så var det plötsligt då denna 'katastrof'

Jaja, that's life.... tur att jag har annat jag är bra på =) *ödmjukt värre*

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Tess

5 från NY och 1 från Rom...ja det är iaf bra mkt bättre än antalet bilder på mig som är bra. Det finns typ nada, zero, inga som är bra. Är jag snäll mot mig själv kan jag väl gå med på typ en från Rom och en från NY. Och nu måste man skaffa ny körkortsbild och med den statistiken och med tanke på hur bra passbilden blev har jag ju inte direkt stor chans att bli bra på den heller.

2009-06-04 @ 17:30:25
URL: http://singeltess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0