Ja, just det...

.... jag pratade ju med Tess i nästan 3 timmar igår kväll.... kanske där mina packningstimmar försvann =) Men det var ett mer än välkommet telefonsamtal...

Som alltid är det mycket - och väldigt varierande - ämnen som diskuteras ;-)

Men jag glömde att officiellt få lägga ut bilder på henne på min blogg, så det kommer i ett senare skede. Jag ska nämligen bevisa att hon blir bra på fotografier, även där hon tror att hon blir dålig... snacka om att titta med olika ögonen. Det finns ett speciellt kort ifrån Rom, där hon ligger i Ior t-shir, och utsträck blå tunga.... och hon är jättesöt. Det är ett av mina favoritkort, för jag gillar när det är äkta och inte tillgjorda smile och poser, this is it lixom =)

Men men, ni får hålla utkik så får vi se vart det slutar i framtiden....

*fotogenic var ordet*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0