Kvällsnöje =)

Hade tänkt uppdatera bloggen tidigare ikväll men istället föll det sig så att min tid försvann på annat håll =)

Nu har jag ätit jordgubbar och kollat på film, det fick bli mitt kvällsnöje... orkade inte mycket annat. Hade eg tänkt se en dvd, valet föll på ännu osedda 'Brudens Bäste Man' (med den manlige huvudrollsskådespelare - jaja, finns säkert flera, men det är ingen serie jag följer - från Greys Anatomy tydligen) .

Men av någon anledning så kom jag in på en film som precis börjat på SVT istället - skulle kolla ställningarna i de båda matcherna:

Spanien vsSydafrika;  2-0
och
Irak vs Nya Zeeland; 0-0

Trivial: Inget av de sistnämnda lagen har lyckats med bedriften att göra ett enda mål under turneringen (Confederations Cup) !!! Dock var det ändå en liten seger för NZ som under de tidigare turneringarna, - 99 & -03, endast spelat förlustmatcher! Tur man kan se på saker o ting positivt =)

'Ensam Ung Kvinna Söker' hette den och visade sig vara en amerikanare från -92. Den visade sig även vara helt sevärd, en liten psyko film sådär. De båda kvinnliga huvudrollerna spelades av Bridget Fonda och Jennifer Jason Leigh (spelar hon för övrigt någonsin något annat än just psyko? *L*)

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Emilia

SV: Jag lagade den gamla hårddisken för jag ville ha alla bilder och alla grejer som jag hade på den. Det fanns ju inte på den nya :)

2009-06-20 @ 23:04:51
URL: http://emiliacarpinisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0