Min Bror

Ja, min storebror han är nog den bästa bror man kan ha! Av många olika anledningar. Han stöttar alltid när det är tungt i livet, säger sin raka mening, omtänksam till max, är kalaskul att ha i sin omgivning, duktig på det mesta.... bland annat på att laga underbar mat samt härliga desserter - denna gjorde han i påskas när han var o hälsade på mig tillsammans med sin familj:



Det var hur mumsigt som helst *jummy*

Enda nackdelen är väl att han tyvärr bor för långt bort ifrån mig.... så vi kan inte träffas som jag vill =( Men när jag har möjlighet att åka upp så får de mig alltid att känna mig supervälkommen (trots att jag har med mig packning som om jag var på väg att flytta in *L*)

En bonus med min bror är att för cirka 3 månader sedan även gav mig världens underbaraste brorsson *kärlek*

*Amo la mia famiglia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0