Officiellt Upprörd

Det kan man uttrycka det milt att jag är nu...

Duscha, påklädd o klar för en tur ner på stan.... när jag inser att min portmonä med alla pengar och smartcase - körkort & kontokort - inte ligger i den väska jag trott hela tiden! Hmm... vad göra nu?! Ja, det är den stora frågan. Vill verkligen inte behöva spärra mitt kort igen, bara för att sen hitta det på typ jobbet. Och jag kan inte be ngn gå o kolla eftersom jag ju har nyckeln med mig till min lägenhet där.

Men det är ju inte det värsta är ju att jag inte kommer få ett jota gjort idag! Kan inte köra bil utan mitt körkort - inte värt o riskera böter - inte klippa mig, göra ärenden på stan, inte handla mat utan mina pengar LR kontokort! Så djälva typiskt så det inte är sant...!

Sen är ju nästa fråga vart 17 den kan ha tagit vägen? Vet att jag hade den i den aktuella väskan på jobbet eftersom jag lade i pengarna där som Jo var skyldig mig o nu betalade tillbaka. Kan inte hur mycket jag än försäker erinra mig om att jag tagit upp den ur väskan efter det. Vilket innebär att jag borde ha haft med den hem...

*Buona Fortuna*

Kommentarer
Postat av: Flingsalt

Och vad hittade du den.....

2009-06-22 @ 18:24:08
Postat av: Susanne

hittade den brevid min bilsparbössa 'dream on' Tydligen måste jag ha lagt i ngt i den igår när jag kom hem, men det kommer jag ärligt talat inte ihåg

2009-06-22 @ 21:37:12
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0