Öhh...?

Alltså, jag tror det skett ett missförstånd här...

Vad innebär 'fotogenic'? Jo, att man blir bra på foton. Enkelt eller hur? Svar ja.

Grejen är den att jag tänkt skriva ett inlägg om att det är lite orättvis att jag inte blir bra på ngt kort ens när jag försöker, men att jag har en nära vän som blir bra oavsett situation. Poserat, oväntat, ovetande eller varför inte vid läggdags på ett hotell, iförd pyjamas och med blåfärgad uträckt tunga =) Var är rättvisan där liksom? Om jag kan få ett bra kort per dina 15, deal? =)

Men innan jag hann skriva det inlägget så såg jag nu ikväll en kommentar gjorts... från personen i fråga faktiskt. Som sa att hon endast hade ett bra kort på sig från vardera resa! Öhh... hallå?! Vilka kort har hon tittat på liksom? Det finns hur många som helst, ja typ alla som hon är med på...!

Hmm... får nog framkalla några så att hon ser vad jag ser... =)

Ok, denna gången är det på riktigt:

Buona Notte

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha nej du...kan svära på att det finns fler bra bilder på dig än det finns på mig. Och det där med mig i blå tunga är ju så fult så det borde brännas på bål....men det är väl så det är...man tycker helt enkelt att man suger på kort av sig själv. Jag tycker iaf det finns många bra kort på dig

2009-06-05 @ 17:18:03
URL: http://singeltess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0