Pucko = jag!

Alltså, seriöst - hur dum får man bli?!?!

Jag har ju köpt mig en speciell kur för att underlätta lite för min stackars problemmage samt en slags uttrensning för skitsaker som samlas i kroppen - och för att det ska fungera ultimat så ska man inte äta någonting annat än dessa shakers tre gånger om dagen. Igår gick jag på överskotts energi, och vad jag gör jag? Jo, dricker en RedBull!!!! Men hallå, ditt pucko liksom. Fick givetvis direkt uppsvälld mage och som kändes att den inte mådde bra alls av detta.

För att inte tala om hur dyr den den RedBullen blev rent ekonomiskt...

Slutsats:

Det var verkligen inte värt det & jag är ett pucko!

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0