Så sant som det är sagt

Tyvärr inte mina egna ord, men hittade dem i ett annat sammanhang och eftersom de stämmer så klockrent på mig och min livsfilosofi tänkte jag delge er alla som läser denna bllogg:

"Jag har förlorat, jag har vunnit. Jag har gått min egen väg. Jag har bränt skepp, jag har bränt broar, men jag har alltid stått för mina steg."

Det är så 'jag' att det inte är sant nästan... Jag har alltid sagt, och stått för, att man inte ska ångra något. Visst, jag har väl inte enbart gjort bra saker, men istället för att ångra dem så har jag istället sagt att jag inte kommer göra om dem.... Att jag gjort det jag gjort, valt de val jag valt, gått de vägar jag gått - har ju allt tillsammans trots allt format till mig till den person jag är idag.

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0