Sköna Söndag

Hmm... jag undrar om jag ska ta tillfället i akt på denna sköna söndag att gå igenom alla foton så att jag hittar de jag vill framkalla. Vill göra iordning mitt fotoalbum från både resan till Rom och resan till New York, vill även göra klart albumet om min brorson - men där väntar jag på foton från både storebror & lillasyster Yster.

Måste även försöka få fason på två födelsedagspresenter, Tess fyller om några få dagar men hon ska få bli firad i juli istället när hon kommer hit ner, men jag vill ändå att det ska vara inpackat o klart innan det. Dessutom så har jag av en slump hittat en riktigt bra extra present som jag sprang på i en affär av en slump *så klockren* var bara tvungen att köpa den! Hoppas nu att Tess blir glad, men det tror jag faktiskt =)  Vill eg lägga upp en bild här i bloggen men eftersom hon läser denna så får ni se den efter det att hon öppnat sina presenter =)

Jessica fyller inte förrän i juli, men jag vet inte ens om hon kommer hit ner i sommar så hon får kanske få sin present senare i höst när jag är uppåt vägarna igen.... Men eftersom jag faktiskt hållit på med hennes present sedan i julas - då den drastiskt fick bli en kombinerad julklapp/födelsedagspresent när det visade sig bli väldigt dyrt... that's life =)

Men oroa er inte, jag struntade inte i henne i julas - jag hade redan inköpt ett paket när jag tog beslutet om den andra presenten, som fick bli en kombo. Visst, det var kanske dumt att köpa ett pussel för 149:- men jag tyckte det var ett annorlunda, roligt o snyggt pussel. 1000 bitar som blev Johnny Depp/Jack Sparrow... jag menar, whats not to like? =)

Jag måste ner på stan imorgon, köpa vissa vardagssaker (se tidigare inlägg), handla mat, ta en awaylatte hos min favoritbarista (hmm... det heter väl barista även om det är en manlig? Det gör det iaf i Italien, borde väl vara samma i detta land*L*) , till Fordåterförsäljaren, ringa samtal / alt gå direkt till aktuell plats, samt bara strosa i stan och njuta av min lediga dag.... =)

Jag tänkter inte gå ner på stan idag, för jag vill vara inne - eventuellt frånsett en promenad i solskenet såklart - och göra ingenting, ta det lugnt, ladda batterierna, se en film och bara få vara... *me like*

Ojdå, nu blev det visst ett sådan där långt inlägg igen...

A Presto!




Kommentarer
Postat av: Jessica

ja jag är fortfarande nyfiken på den där "julklappen" =)

2009-06-22 @ 09:29:46
URL: http://skyler.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ciao! Jag visste inte ens att du läste min blogg, kul =)

2009-06-22 @ 10:02:59
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/
Postat av: Jessica

jo jag har allt hittat hit =)

2009-06-22 @ 11:12:48
URL: http://skyler.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag har inte sett några kommentarer tidigare så jag antog att du inte läste den. Men: Tummen upp för det =)

2009-06-22 @ 11:34:27
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0