Sluta Ditt Arbete =)

Vore kul om Daniel slutade sitt arbetspass och kom hem istället så han kan ta emot privatsamtal =)

Vi har ju lyckats med bedriften att ringa om varandra sedan förra veckan... med min tur tror han väl jag är knäpp, men det är - tyvärr - såhär när man jobbar på en ö ... life's a bitch =)

---

Han är så söt - och svar ja, jag vet att mamma har lärt mig att 'man ska inte säga att killar är söta/gulliga' whatever, de är tydligen ngt annat. Men söt kan vara även i en icke-utseende relaterat mening (eftersom jag faktiskt inte vet hur han ser - intressant *L*) när man gör/gjort ngt som är just det: söt - men idag undrade jag vilket arbete han egentligen tror att jag sysslar med....

'Så alkohol betyder sex?' Öh... svar nej =)

---

Tur för ett visst telefonbolag att de har honom på sin kundtjänst... he's good =)

---
Jag blir även väldigt glad i magen varje gång jag får ett sms av honom.... vore inte helt fel att få träffa honom någon dag...

you only live once so make sure that you live your life
=)

A Presto!


Kommentarer
Postat av: Tess

Helt rätt...Susanne på dejt nu...du får be om en bild...han kan väl skicka ett msm...han måste ju kunna bevisa att telenor faktiskt tillhandahåller den tjänsten.

2009-06-18 @ 22:37:31
URL: http://singeltess.blogg.se/
Postat av: Daniel

Killen ni snackar om ser bra ut enligt han själv IAF : ... :D Telenor Rock´s

2009-06-21 @ 02:26:08
Postat av: Tess

Ja det är bra Daniel...du verkar ju iaf ha bra självförtroende =)

2009-06-21 @ 11:25:16
URL: http://singeltess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0