Socialt Umgänge

Ja, det är vad resten av personalen sysslar med ikväll då det är första dagen för vår nya sommarpersonal... men jag orkade helt enkelt inte. Och eftersom det inte är obligatoriskt så sitter jag nu här framför min dator för att skriva ett mini-inlägg innan jag ska gå upp för trappan och inta sängläge =)

Egentligen har jag ett flertal inlägg som jag känner att jag vill göra, men jag ska försöka göra ett iaf (detta borträknat) eftersom det även var alldeles för länge sedan sist... men har ju varit upptagen och dessutom inte haft direkt tillgång till internet.

Vi får se vart det slutar, det är nämligen väldigt mycket grus i ögonen just nu *zzz*

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Flingsalt

fler inlägg på denna spännande blogg....men jag förstår. Man är ju inte pigg precis trött är man ju nästan jämt!

2009-06-16 @ 17:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0