Tid Beställd

Nu har jag iaf fått tummen ur och ringt sjukhuset o beställt tid... så nu kan jag säga det t mamma med gott samvete så hon slipper fråga mer om jag gjort det eller ej.

Fick tid på min lediga dag i juli - bra för nu kan jag rättfärdiga den ledigheten ännu bättre till min chef - hoppas bara att det verkligen endast är undersökning så att de inte ska in o pilla LR liknande.... Måste ju hem i tid för att kunna hämta Tess vid tåget =) Har ca 40minuter till det sjukhus jag fick tid på, och den snälla sköterskan upplyste mig om att jag kan åka gratis på tåg/buss om jag visar upp min kallelse. Ska nog fundera på det iaf.... Vore kanske skönt slippa ta bilen i onödan, lite mer av en utflyktskänsla... men det ger sig som sagt, ett par veckor kvar.

Buona Giornata!

Kommentarer
Postat av: Tess

vadå hämta Tess vid tåget...jag tar bilen...här betals inga jävla 1600kr för t/r med sj när det kostar mig 800 t/r med bilen...nej tacka vet jag min lilla corolla.

2009-06-22 @ 18:49:16
URL: http://singeltess.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hmm... vet inte vart jag fick ifrån att du skulle ta tåget... det klart jag vet att du ska köra din bil =)

2009-06-22 @ 21:38:28
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0