Beroende?

Hmm... jag undrar om det är så enkelt att man helt enkelt (?!) blir beroende av att titta in här och skriva ett nytt litet inlägg med jämna mellanrum? Åtminstone på sin lediga dag, då man har hur mycket tid som helst - gärna kvällstid =)

Har precis gjort mig en smaskig latte på min maskin - Tacka Haggan för det *L* - och kollar nu på 'Samantha Who'. Men jag inser nu att detta är repris, för jag har redan sett detta avsnitt. Så, jag antar det blir en tur in på Tradera iställt för att lägga upp lite nya auktioner *även den sidan beroendeframkallande*

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Therese

Heej tjejen!!



Jätte kul att läsa din blogg =) Det du har skrivit är verkligen du. Du är dig själv, så borde alla vara!!



Jag kom hem från Nairobi i lördags. Kommer att vara "hemma-hemma" ett tag. Har du vägarna förbi så kom och hälsa på =)



KRAMAR

2009-04-01 @ 10:45:02
Postat av: Susanne

Therese: Tack så mycket! =) Ja, ska det vara min blogg så måste den ju även vara 'jag' =)



April blir mest jobb, och sedan 10dagar NY (inkl resa) så det blir svårt åka hem denna månaden. Men jag hoppas vara ledig och åka till Gbg helgen 16-17 maj - kanske är du i närheten då? =) Du är alltd välkommen hit! så du vet Kramar

2009-04-01 @ 11:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0