Äta mat?

Äta mat, vad är det? =)

Har jobbat så mycket idag (trots att det klart och tydligt står öppettider på dörren; 9-11 & 17-19) att jag inte ens har hunnit äta lunch/middag  - ja, kalla det vad ni vill.

Så nu på kvällskvisten ringde en kollega och undrade om han skulle åka och hämta mat till oss... Svar: Ja tack till kinamat =) Ibland är man bortskämd... det gäller även att inte glömma bort vilka otroligt bra kollegor man har (iaf de som är mig närmast och som jag dessutom jobbar mest tillsammans med)

Så det blev kinamat och halva Talang - ja, skojade och sa att vi iaf skulle låtsats att vi har ett liv =) Är det inte det som många gör, äter middag framför tv:n? Sedan blev klockan halv tio och efter viss överläggning (under maten diskuterades förutom de talngen vi såg jobb, vad annars?) kom vi fram till att fortsätta jobba lite till - vilket säkert kommer bli iaf middag om jag känner oss båda rätt. Men det har varit full rush här idag, och vi har fortfarande mycket kvar att förbereda inför morgondagen.

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0