Flexibelt Arbete

Ja, säga vad man vill men ibland det är tur man har flexibelt arbete... =) Eller schyssta arbetskamrater kanske snarare..? De är iallafall i stor grad ansvariga för utgången för det mesta....

Ringde en kollega ca 22.15 igår och kollade om han skulle vara på jobbet vid 9 eller ute på vift.... han skulle vara där, stor säkerhetsgenomgång på G. Vilket i sin tur innebär att jag inte behöver åka fram och tillbaka som en galning idag, det är ju iaf nästan 1h resväg - enkelväg. Utan istället kan jag i lugn och ro vänta här hemma tills jag får meddelande om att mitt paket är på ingång. Jag lovade att om jag inte hört av dem vid 11 så skulle jag ringa och kolla vart på vägen det är någonstans...

Hade tänkt jobba in tiden ikväll, men vill ju på premiären av 'Änglar och Demoner' oxå så vi får se vad det blir ikväll... beror på John Blunds närvaro =)

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Skyler

om du får se filmen, låt mig veta om den var bra

2009-05-13 @ 18:44:20
URL: http://skyler.blogg.se/
Postat av: Skyler

om du får se filmen, låt mig veta om den var bra. detta kanske kommer dubbelt...

2009-05-13 @ 18:45:10
URL: http://skyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0