Home Sweet Home

Ok, då var man hemma igen då.... om inte annat så iaf i 2dagar - hoppas tiden räcker för att iaf packa upp resväskorna sedan New York. Egentligen är det numera endast en dag, eftersom gårdagen redan försvunnit...

Hade tänkt använda min lediga tisdag till att uppdatera bloggen - den har ju onekligen blivit lidande när jag varit ute och roat mig samt sedan åkt direkt till mitt arbete - men gårdagen försvann ju som sagt. Är troligtvis någon dunderkur jag fått gällande min antibiotika i megados, för jag slockande totalt i måndagskväll samt i soffan igår Men ska försöka lägga ur korten från de båda fulla minneskorten så att jag kanske kan fixa lite med inlägg och foton från New York även fast jag inte kommer att vara hemma förrän på tisdag igen nu - ska ta med mig mitt mobila bredband och hoppas på det bästa.

Håll utkik, mycket roligt utlovas samt även många tips gällande New York! =)

Until then,

Ciao, e tanti baci

Kommentarer
Postat av: Lollo

åh new york!

2009-05-06 @ 13:01:55
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0