Kvälls espresso =)

Ja, för att orka ett tag till har jag nu gjort mig en espresso - trots att klockan är över 22. Det där med att inte kunna somna pga koffein-intag är enligt mig något rent psykologiskt (sedan ska väl tilläggas att vi alla människor är olika)

Men min maskin gör inte riktigt som jag vill längre - eller har inte gjort det senaste faktiskt. Det rinner inte ner ngt vatten :-(
Får nog om jag inte klurar ut anledningen själv antingen bjuda ner min personliga support tekniker, eller om jag ska ta med mig hela maskinen hem till henne... Tåls att fundera på...

Jaja, nu har jag iaf även diskat klart =) Inte för att det på ngt vis betyder att jag har städat klart men det tar längre tid än man tror - speciellt när mobilen ringer hela tiden (har pratat med familjen typ 5ggr!), och man fastnar framför msn.

Ska städa ur hallen (där alla mina resväskor står och tar plats) och sedan ge mig för denna gång... innan läggdax ska jag även göra vissa viktiga ärenden på internet gällande min morgontidning, mitt telefonabbonnemang samt en grej till som jag inte kommer på just nu - tur att jag har alla papper på allt jag skulle göra finna samlade i en prydlig hög på min säng. Strategi att lägga dem där så att jag måste göra dem - alternativt flytta dem - innan jag kan gå och lägga mig ikväll =)

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0