Produktiv Dag?

I think not !

Klockan är nu strax efter 13.30 på min - oväntade, men vällkommen - lediga dag, och i ärlighetens namn har den inte varit speciellt produktiv. Hmm.... men å andra sidan, det är kanske inte meningen att man ska vara just det, produktiv, på sin lediga dag?

Vad har jag då gjort hittills?

*Sovit till 9
*Legat kvar i sängen till 10 *supernice*
*Pratat med Tess
*Pratat en kortis med Annica
*Svarat på - länge väntande - mail
*Druckigt espresso
*Tagit en kalaslång dusch
*Rakat benen - välbehövligt =)
*Tagit kort på sådant jag ska lägga ut p Tradera (när nu tid ska finnas till det?)
*Klätt på mig halva klädesvalet för dagen
*Uppdaterat min blogg - ett flertal gånger redan
*Läst Emilias blogg
*Bestämt att jag nu ska klä på mig andra halvan och ge mig ut på stan och göra de ärenden som väntar! =)

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0