Still Love Them

Ja, kanske undrar någon vad det tagit åt mig...? Nej, jag har inte gått och blivit totalt (karla)galen men jag fick mig ikväll en ganska så angenäm överraskning kan man säga.

Jag gick hemifrån strax innan 21 efter att ha varit hemma och pausat i ca1timma då jag visste att det skulle komma senanländande gäster, och när jag kom tillbaka hit 'hem' så hade jag 2 missade samtal på min mobil..

Både T & P hade ringt ! =) *me happy*

Tyvärr fick jag sedan ej tag på någon av dem - har en känsla av att det kunnat vara intressant... ;-)

Jag har ingen aning om vad T kan vilja, men något säger mig att han kanske är ute och festar ikväll, men jag klagar inte =) Han får gärna ringa hur mycket han vill *Mr Charmy*

Sweet Dreams Tonight

Kommentarer
Postat av: Emilia

SV:

Hej. Universal studios är en nöjespark med focus på filmer. Det är jätteroligt och massa häftiga rides.

Ett annat nöjesfält jag rekommenderar är Six Flags, där har dom de sjukaste ridesen du kan tänka dig. 6 av dom är med i Guiness record bok :)

Ska du åka till L.A nån gång framöver?

2009-05-24 @ 22:27:50
URL: http://emiliacarpinisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0