1 Steg i Rätt Riktning

Nu har jag börjat göra nästa steg i min flytt... jag har spenderat det mesta av förmiddagen med att leta upp olika företag som sysslar med maganisering, jämfört priser och skickat förfrågningar.

I nuläget ser det ut som om det bästa alternativet är ett förråd som kostar 940:- /månaden + försäkring (obligatoriskt) Men eftersom det är sagt att vi ska dela 1 förråd så blir det istället ca 500:-/ månaden. Egentligen tycker jag fortfarande att det är lite för dyrt för att enbart just maganisera saker men men... vad man man göra? Det är ju inte direkt att det finns något alternativ, vi måste ju göra av sakerna någonstans.. =) Det bästa är dock att det typ är 18 kubikmeter vilket är bra till det priset.
                             

Om någon vet något annat förslag, gärna till bättre pris så skicka mig gärna ett meddelande via kommentarer =)

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: tack för tipset:) det funkar nu:)

2009-11-02 @ 12:40:28
URL: http://behindthecamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0