Komik När Det Är Som Bäst

Ni som läser min blogg vet ju vad jag anser om det som anses vara 'humor' i dagens samhälle... här kommer därför klipp på något som är verklig humor, standup när det är som allra bäst... =)



Detta är min absoluta favoritkomiker, tillsammans med Ali Hussein (Lasse Lindroth) som tyvärr gick bort alldeles för tidigt... Synd att det finns så dåligt med material på internat bara. Men jag har iaf Bylunds video (ja, den var ej utgiven i dvd då*L*) 'Hemlängtan'. Han hade för övrigt väldigt gärna fått sova här... Ni som har sett filmen vet vad jag menar...

A Presto!

Kommentarer
Postat av: chantelle

besök våran blogg!

ska få egen domän och har nästan 3000 besökare om dagen!

fin blogg!



kram

2009-11-01 @ 23:17:30
URL: http://shoesbagsnboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0