Long Time No See

Efter några dagars - alldeles för många om ngn skulle få för sig att fråga mig - uppehåll med bloggen så var man då hemma igen och tillbaka i vardagen... med allt vad det innebär =)

Anledningen till att jag ibland inte uppdaterar bloggen på ett par - några - dagar är av den enkla anledningen att jag föredrar att göra det på min egen dator. Så när jag jobbar borta och enbart har tillgång till 'min' dator på kontoret blir det inte många ord från min sida på denna sida =)

Som sagt, ledig i 2 dagar nu och ska försöka uppdatera om lite sådant som hänt, vad som händer samt annat (o)trevligt =)

Idag är jag onekligen sliten av allt som har med sjukdomen, flytt och arbete att göra, men jag är iaf inte - just nu 
                                  

Jag hoppas att alla har ätit frukost, och inte gör som jag... småätit på min kesorulle i ca 45minuter nu... ingen bra lösning, men vad gör man inte när det finns några bloggar som man uppdatera sig med =)

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Ninelin

Tack för dina fina kommentarer. Hoppas på en fin dag.

2009-11-10 @ 11:02:38
URL: http://ninelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0