Rehab? For Me?

Jag har återigen hamnat i ett litet dilemma... visserligen ett som solklart hamnar under kategorin: 'i-landsproblem / i'landsdilemman' men iaf...

Jag är en tjej med bestämda åsikter och har mina principer, samt tillhör dem som faktiskt även står för dem! Och en sak jag (hade) bestämt mig för att inte göra, var att stöjda Amy Winehouse o hennes musik... eftersom jag inte vill stödja en sådan person o artist.

MEN... nu har jag insett att den låten som tycks omfamna mig hela tiden vid olika tillfällen o olika uppföranden är just en Winehouse-låt... shit alltså, varför ska denna låt vara så bra?!?! 
      

Både versionen som var med i Körslaget förra veckan samt versionens om var med i premiäravsnittet av 'Glee' var ju helt outstanding.. =) Attans, ska jag behöva lyssna på fler av hennes låtar nu? LR är det ingen som är lika bra? =) *håller tummarna*

A Presto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0