Stövel Shopping

Allvarligt, varför ska det vara så ini Norden svårt att hitta ett par stövlar att införskaffa?! Vill ha ett par som funkar till vardags i vinter...

Har kollar lite i olika skobutiker men alla jag sett är antingen:

*Fula
*Inte varma
*Har för tunn sula
*Med ful kilklack
*ALLT av ovanstående!

Det är ju inte klokt! Hittade ett par jag gillade när jag impulsivt körde inom Skopunkten, men då var de med antingen sådan där tunn sula, dvs inte vintervänlig då tårna lär förfrysa! De två par jag hittade som var lite fodrade LR med bättre klack var kalasfula. Hade inte sulan var ultratunn hade jag gillat dessa: 
                            
A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0