Till Min Begravning

Jag tycker den här låten är så otroligt fin... starka känslor...

Eftersom jag vet av erfarenhet att man inte kan ta något för givet, att vad som helst kan hända så har jag skrivit ett brev på saker som jag önskar efter min eventuellt för tidiga bortgång. Vad jag önskar ska ske med diverse av mina saker, (mina föräldrar vet redan att jag önskar bli donator om möjligt) samt viktigast av allt, vad jag önskar mig av min egen begravning...

Efter att jag hörde denna låten första gången så blev det ett måste i mitt brev...



Skjut inte upp vad du kan ha gjädje av idag! =)

A Presto!


Kommentarer
Postat av: ica

Tycker du om bilder kan du ju ta och kolla in min blogg och slänga in en kommentar. ;D Har inte så många nya bilder uppe än men det kommer nu mera och mera!!



Ha det bra :D

2009-11-02 @ 22:55:35
URL: http://icaslife.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-11-02 @ 23:44:48
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0