Att Glömma Äta Mat

Om det är något jag är väldigt bra på så är det - tro't LR ej - att glömma äta mat... spelar ingen roll vilken måltid på dygnet... räkna med att jag har glömt det.

Nu äter jag generellt inte frukost - med undantag för de gånger jag sover hos 'mormor' - så den kanske inte räknas... vad vet jag. Men ta bara idag tex, när jag satt i bilen hem ifrån min vän så insåg att magen kurrade lite... Varför då? Jaha, jag hade glömt äta något sedan jag lagade mig lite lunch vid 12-snåret... Kanske hade varit bra att stoppa i mig något mer under dagen.

                       

 Det är ju inte konstigt att min kropp blir helt knäpp och framför allt stackars magen och huvudet blir lidande när det väl kommer mat, för de vet de inte vad de ska tro och därmed inte heller hur det ska reageras. Varpå magen gör kalasont! *dumma mig*

A Presto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0