Brutalt Uppvaknande!

Imorse - fortfarande natt för mig! - vaknade jag riktigt brutalt... vet dock ännu inte vad det var för något. Det var som en väldigt hög metallisk smäll.... jag var upp och kollade i alla rum, var tom ute på balkongen men jag såg ingenting. Då var ju klockan tio över 6, och eftersom det var ett så brutalt uppvaknande som innebar att jag blev totalt klarvaken så tog det ett tag innan jag somnade om (nej, jag tänker inte gå upp medans det fortfarande är mörkt ute, åtminstone inte på min lediga söndag) och sedan vaknade jag inte förrän strax innan 10, vilket innebar att jag var helt däck när jag vaknade eftersom jag då sovit för många timmar... snacka om ytterligare i-landsproblem =) 
                        
A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0