En Försenad Sparrow

Här kommer den utlovade Captain Jack Sparrow... bättre sent än aldrig =)

                          

---
Nu hoppas man ju då bara att ryktet är sant, att det verkligen blir en fjärde film av POTC. Dock vet jag faktiskt inte riktigt hur de ska kunna fortsätta eftersom säcken så att säga redan är ihopknuten i och med 3:e filmen i just triologin men vem vet,  kanske gör de antingen en helt ny vändning alternativt tar upp en helt ny historia och börjar nysta i... Jag är iaf övertygad om att det kommer bli kalasbra! Svårt att misslyckas med Johnny Depp, i POTC gör han ju dessutom en av sin allraallra bästa karaktärstolkning inför en roll =)

Ett extra plus är att jag dessutom läste i en kommentar hos Rebeckah att tydligen inte Keira ska vara med i denna eventuella fortsättning. Och eftersom jag anser att hon är det enda negativa med hela triologin så jublar jag =)

A Presto!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: ja det är klart du får fråga ^^.

Rattmuffen kostade bara 79kr och Hello kitty luktgrejen kostade 39kr :)

2009-10-17 @ 16:49:50
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0